Zatím nebyl přidán žádný komentář.
online verze
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru:)
30 VTEŘIN
zpět na výběr knihPříběhy z reklamního podsvětí
Ondřej Souček
Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce.
Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu.
Počet stran: 200
Vazba: vázaná s přebalem
Ilustrace: žádné
Formát: 120x200
ISBN: 978-80-7422-061-6
Datum vydání: 1. prosince 2010
Objednávka
Tištěná kniha | O dotisk lze požádat po příhlášení. Již požádalo: 0 | ||
E-kniha (formáty ePub a Kindle, bez DRM) | není k dispozici | ||
Audiokniha | není k dispozici |
Hodnocení
Průměr
Jak hodnotili ostatní
Celkem hodnotilo
0 lidí
Komentáře od našich uživatelů
Vyšlo v médiích
Komentář k hodnocení
Přidávat komentáře ke knize je možné po příhlášení.