Zatím nebyl přidán žádný komentář.
online verze
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru:)
Dějiny a současnost 3/2024
zpět na výběr knihProč a jak (se) učit dějepis ve škole 21. století
Kolektiv autorů
OBSAH:
4 ďasovský kompas
7 historik na cestách
8 téma: Proč a jak (se) učit dějepis ve škole 21. století
10 Kdo nezná svůj feudalismus, je odsouzen ho zopakovat. Středověk do škol – jaký a proč Martin Šorm
15 Co je a co není badatelská výuka? Problém inovací v hodinách dějepisu Kamil Činátl
20 „Co se děje ve výuce dějepisu, je odrazem toho, co vidíme ve společnosti“. Rozhovor s historičkou a pedagožkou Laurence De Cock
25 dějiny do uší
26 Z pokladů knihoven: Vilém Slavata z Chlumu
28 Hamás. Náboženský nacionalismus v boji s Izraelem a sekularisty Karel Černý
32 Hledání zapomenutých pokladů. Na okraj diskuse o ženách-umělkyních Tomáš Gaudek
36 Za rok v Řecku! Trauma občanské války: Přijetí a usídlení řeckých dětív Maďarsku Nikos Fokas
40 Umění a paměť: Počátky land artu v kontextu ekologického hnutí v Československu Tereza Arndt
44 recenze
50 na nočním stolku. anachronismy ach
Počet stran: 52
Vazba: brožovaná
Ilustrace: barevné fotografie
Formát: 210 × 270
ISBN: 977041851200622
Datum vydání: 2. dubna 2024
Objednávka
Tištěná kniha | Skladem: 45 ks | 97,– (−25%) 73,– | |
E-kniha (formáty ePub a Kindle, bez DRM) | není k dispozici | ||
Audiokniha | není k dispozici |
Hodnocení
Průměr
Jak hodnotili ostatní
Celkem hodnotilo
0 lidí
Komentáře od našich uživatelů
Vyšlo v médiích
Komentář k hodnocení
Přidávat komentáře ke knize je možné po příhlášení.